Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

Beszélgetések az oldal használatáról /

miért kell visszajelzésért/válaszért könyörögni?

Több embertől is olvastam már, hogy egyes felhasználók válaszra sem méltatják, legyen szó vásárlásról, cseréről, vagy bármi más kérdésről a termékkel kapcsolatban. Én sajnos ugyanígy vagyok ezzel, az üzeneteim felére soha nem jön válasz.. Amin most egy kicsit felhúztam magam, hogy még akikkel sikerül levezetnem egy vásárlást/cserét, azoknak is csak a fele ír visszajelzést. Nem egy túl megerőltető dolog, körülbelül fél percbe telik, és, ha én megtettem, hogy írtam neked, legyél már kedves visszaírni, mert nincsen időm mindenkinek egyesével levelet írni, hogy írjon már visszajelzést.. Hozzáteszem ez is megtörtént már, és akit levélben megkértem, hogy írjon visszajelzést, miután lement az adás-vétel/csere, szintén nem méltatott válaszra sem... Csak annyit szerettem volna ezzel mondani, hogy figyeljünk erre oda egy kicsit jobban. Ha valaki érdeklődik a terméked után, válaszolj neki, csak így van lehetőséged eladni/elcserélni a terméked, és ha meg vagy vele elégedve, írj oda akárcsak egy plusz jelet, szerintem az is sokat jelent a felhasználónak(:
2015 11 11
Nagyon is egyetértek..!
2015 11 11
detto... én már törlöm is azokat a leveleket, amikre nem válaszolnak pár napig, hogy ne keveredjenek el a fontos leveleim. Én mindennap többször is bejelentkezek, hogy ne várakoztassak senkit, más meg 1-2 hónap múlva reagál hogy érdekel még... Én is írok mindenkinek visszajelzést, fontos, hogy látszódjon valaki mennyire aktív tag és mennyire megbízható
2015 11 11
TELJESEN egyetértek ezzel! Többször is így jártam, hogy írtam az illetőnek és nem válaszolt! Ilyenkor írtam neki még egyszer, és hát arra sem... Persze nyilván akkor nem érdekel a terméke és nem kell, de azért méltasson már annyira hogy válaszolt! Végül is ezzel Én teszek szívességet Neki, hogy megvenném a terméket. Tényleg figyeljünk erre oda, mert ez a másiknak rossz érzés és bosszantó!
2015 11 11
Igen sajnos nálam is ez van, az üzenetek felére sosem kapok választ, pedig általában pár nap múlva ha látom, hogy közben folyamatosan fel jár az illető, akkor újra ráírok hátha csak nem látta a levelet de ezeknek is csak a felére jön válasz. Ezután én is törlöm a leveleket. A másik kedvencem amikor érdeklődnek valamiért válaszolok a kérdésekre és soha többet nem kapok választ. Ez engem még jobban felbosszant. Visszajelzést én is mindig írok és valóban sokan vannak akik nem viszonozzák. Egy ideje rászoktam arra, hogy visszajelzést kérek attól aki nem ír és tényleg van olyan aki erre sem reagál.
2015 11 11
Engem is idegesít, hogy könyörögni kell a visszajelzésért. Mostantól úgy vagyok vele, megkérem 2x, ha nem ír én is kitörlöm. Ha kell majd ír érte (be is jött megkaptam a visszajelzésemet kb 1-2 hónap után) Az hogy az üzeneteimre nem reagálnak, már beletörődtem. Majd megveszi más helyette, vagy akkor én nem veszem meg. Legszívesebben írnám mindegyiknek a negatívat, de még senki sem kapott tőlem, mert nem szeretném rontani az értékelésemet, bosszúból simán visszaírják...
2015 11 11
Detto. A leveleim felét azért tölöm pár nap után, mert nem hajlandóak válaszolni. Sajnos azt nem tudom, h látta-e az üzimet vagy sem...mert ugye ez még nem működik itt...de ha megnézi és nem érdekli, akkor legalább írjon annyit, h köszi nem. Ezen sztem senki nem sértődik meg, de legalább volt annyi tisztelet a másik felé, h válaszolt.
2015 11 13
Igen, sajnos ezzel én is küzdök, nem írnak vissza, stb.--amit nem értek miért ..minimum annyit lehetne hogy nem kérem/vagy találtam jobb terméket. Én már szűröm őket kik azok, és legközelebb nem is foglalkozom velük! Csajok! Nektek is ennyit tudok ajánlani/ segíteni hogy szűrjétek őket ti is :) Remélem segítettem :) szép napot nektek!
2015 11 17
Sziasztok! Én a tegnapi nap csatlakoztam az oldalhoz. Egyelőre csak olyan termékeket töltöttem fel, amiktől szeretnék megválni, de nem szeretnék helyettük újakat begyűjteni, ezért a termékeket ELADÁSRA töltöttem fel, nem cserére és nem elajándékozásra. Úgy gondolom ez a termékek alatt mindig jól látható, ezért is van ez a választási lehetőség/funkció. Ha ez az oldal hasonlóan működne, mint pl. a vatera, nyilván úgy lett volna kialakítva, hogy tudjál licitálni, amennyiben a termék nem fix áron kerül fel, de mivel ez esetben nem láttam választási opciót, így a terméket csak FIX áron lehet feltölteni. Mikor egy terméket feltöltök mérlegelem, hogy hány forintért szeretnék megválni tőle, ezt mindenkinek szuverén joga eldönteni. Már most, egy nap után azonban belefutottam több olyan dologba is, amit nem értek: ha a termék NEM CSERÉRE van feltöltve, miért kapok mégis sok levelet azzal a kérdéssel, hogy cserélném-e? Illetve, hogy "X forintért elvinném" (megjegyzem nem pár száz forint volt az alku tárgya). Ezek utána bemutatkozómban (remélve, hogy bemutatkozót el is olvassa valaki) merészeltem előre felhívni a figyelmet arra, hogy mikor nem méltatok valakit válaszra. Annyit szerettem volna ezzel üzenni, hogy tartsuk TISZTELETBEN egy eladónak a döntését, és ne legyünk feleslegesen tolakodóak. Ti mit gondoltok erről?
2015 11 20
> OdoremNube Ha tegnap csatlakoztál az oldalhoz, akkor várj egy kicsit amíg hozzászoksz. Régen úgy működött az oldal hogy belehetett jelölni az eladást és a cserét. Jelenleg az oldalon hiba van jelen és mindenki a régen egy terméknél bejelölte az eladást és a cserét is annak most csere van kiírva -- majd kijavítják. Ha nem cserélsz leírod a leírásban meg a bemutatkozásban hogy csere nincs. Ettől fogva még kaphatsz üzenetet, ugyan is az oldal jelenleg nem áttekinthető. Azt tanácsolom legyél türelmes.
2015 11 20
Értem, köszönöm az hasznos infót!
2015 11 20
mokus1 felhasználóval én is már 1honapja beszélem a cserét, de ugy nehéz ha 13nap múlva lép be , akkor ir s utána megint csak a várakozás. Ennek mi értelme....?!
2015 12 03
Sziasztok! Nem lehet, hogy ez is egy hiba? Úgy értem, az oldalé. Nem hiszem el, hogy senki sem akar eladni...
2016 01 03