Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

A gardrobcsere.hu felhasználóiról /

Feladtam, nem hajlandó utalni

Sziasztok! Egy felhasználóról szeretnék írni Nektek, aki visszaélt a bizalmammal. 2500 forint+pk-ért vette meg egy pulcsimat. Elküldte az adatait, és is az enyémet, de még nem utalt. Mivel ma mentem a postára más elkelt termékeimet is feladni, feladtam a pulcsit is előre megalapozott bizalmammal. Mikor haza értem akkor láttam, hogy azt írta neki inkább nem kell a pulcsi, mert nem akar kétszer menni a bankba... Hiába küldtem neki blokkot, hogy feladtam a pulcsit, nem fogadja el. Postán maradósnál olyan zöld csekket nem kapok arról, hogy feladva van a csomag. Hiába küldtem neki akármit, nem hajlandó utalni. Szerintem ez olyan, mintha Ő utalt volna egy termékemért, de én lenyúltam volna a pénzét, és nem adtam volna fel a terméket. MIT CSINÁLJAK?
2017 03 20
Országos Logisztikai Központ: 0623887000 telefonszáma. Hivasd vissza a csomagod. ❣ Üdvözlettel, Merci
2017 03 20
Köszönöm szépen a segítséget! Megpróbálom.
2017 03 20
Ne adj fel semmit amíg meg nem jött a pénzed. Legfontosabb dolog. Persze ezt késő mondani, de ezután tudni fogod. Remélem látják a többiek is, és nem járnak így :) Remélem amit Merci írt a beválik és meglesz a pulcsi :)
2017 03 20
Most is hívható a telefonszám. Éjjel-nappal hívható. 👍🍀 Ajánlom mindenki figyelmébe. > Mercedes79: > Országos Logisztikai Központ: 0623887000 telefonszáma. > Hivasd vissza a csomagod. ❣ > Üdvözlettel, Merci
2017 03 20
Szia! Hát ez kemény lecke volt akkor, régebben én is bizalmat szavaztam a "tuti hogy ekkor-akkor utalok"-nak, ma már nem teszem. A postán kapsz zöld feladóvevényt, ha ajánlva adod fel, úgy is lehet postán maradóra kérni. Én ezt ajánlanám, mert van a kezedben papír arról, hogy feladtad.
2017 03 25