Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

A gardrobcsere.hu felhasználóiról /

Hová tűnt a gerinc és a tisztelet a "vásárlókból"??!!

Kedves Mindenki! Gondolom minden eladó botlott már bele a "foglalhatom xy napig? XY napon tudok utalni, de biztosan kell" vásárlóba. Nos, én is.. Félreértés ne essék, nem azzal van a baj hogy lefoglalja a terméket. Teljességgel megértem, és tiszteletben is tartom a vevők anyagi helyzetét. No de, amikor lefoglalja 1 teljes hétre, aztán XY napon a pénz nem érkezik, és az üzenetekre is nagyon nyögve nyelősen válaszol, éééés még emellé, vissza is mond 1-2 terméket a foglaltak közül, na akkor van az hogy hatalmasat kell nyelnem, hogy ne küldjem el a fenébe. - hm, és azt akkor meg sem említem, hogy az ilyen nyögve nyelős foglalások vége, legtöbbször "mégsem kérem"-mel végződik. :$ :$ Mondjuk, az még a jobbik véglet, amikor legalább annyira képes hogy írjon üzenetet. A kedvencem az amikor foglal, nem utal, nem ír, de folyton aktív. Juhhéé! ♥ Tényleg annyira nehéz lenne, felénk, megbízható eladók felé egy csöppnyi tiszteletet mutatni? Mert hát, az a ruha nem fényképezi le saját magát, nem ugrik bele a mosógépbe, és nem mossak ki saját magát. Az a ruha nem hajtogatja össze magát gondosan, és nem is csomagolja be magát. Az a termék, nem gyalogol/ül fel a biciklire / ül be az autóba, és nem el magától a postára. Nem az a termék áll, néha-néha 30-40 perceket a postán, arra várva hogy sorra kerüljön. Szóval Kedves Vásárlók, az eladók élete sem annyiból áll, hogy elkölti az a pénzt amit Te utalsz neki. Idő, és sokszor nagy fáradtság árán lehetséges az, hogy Te a ruhák között böngészel, válogatsz. Nekünk, eladóknak a család/munka/barátok/gyermek(ek) mellett IDŐT és ENERGIÁT kell fektetnünk abba, hogy Te vásárolhass. Kérlek Titeket, tiszteljetek minket, és becsüljétek meg a munkánkat!
2017 06 29
Szívemből szóltál! És a leírtakon túl ilyen esetekben az is negatívan érinti az eladót, hogy közben sorra mondja vissza az érdeklődőket, vagy a "Foglalva" cím miatt nem is írnak rá. Persze 1-2 hét múlva, amikor rájuk ír az ember, hogy mégsem kelt el a termék, már találnak maguknak máshol. Hiszen ők tényleg vásárolni akartak...
2017 06 30
Minden szavaddal egyetértek, szerencsére én már nem futok bele ilyesmibe, csak a visszatérő vidéki és pestre feljárós vásárlóimnak foglalok hosszabb időre, mások nem is kérnek ilyesmit. Lehet azért mivel kiírtam, hogy a gyors lebonyolítást preferálom:D
2017 06 30
Abszolút egyetértek! Nekem is voltak ilyen negatív hullámaim, amikor egyhuzamban 10! vásárló kérdezgetett, méretett, aztán eltűnt.. De rájöttem: ez a legtöbbször (nálam legalábbis) azért van mert nem olvassák el a termékleírást, ahol is kerek perec minden termékemnél le van írva hogy hol tudom átadni és hogy tudom postázni (csak és kizárólag). ezért amikor 3-4 levélváltás után "rádöbbennek" hogy hol vehető át szimplán eltűnnek.. A kedvencemet éppen tegnap gyűjtöttem be Lány érdeklődött az egyik termékem felől, leírtam neki a megerősítő választ a kérdésre és megírtam neki hogy hol tudom átadni (csak be szoktam másolni beszélgetésbe is biztos ami biztos alapon, hogy ne kelljen visszakeresnie). Erre válasz nem érkezett, komplettel eltűnt. 3 nap múlva! rákérdeztem hogy akkor nem szeretné? mert továbbadnám a következő jelentkezőnek. Válasza (szó szerint): "Nekem a helyszínek nem jók, különben meg nem foglaltam :D " NEM olvasta el a termék leírását amit meg akart venni MIELŐTT írt volna nekem, több dolgot kérdezett de NEM válaszolt napokig, majd még arra se képes hogy "bocs".... Én ettől borulok ki de nagyon... Én ezúton kérnék meg minden tisztelt vásárlót hogy OLVASSÁTOK EL amit a termékleírásba és a bolt fejlécébe írunk, nem sormintának van ott!!!!! Rengeteg felesleges kör lenne megspórolható !! Amúgy mi lett volna ha azt írom a termékleírásban hogy "hibája: háromfelé van szakadva" ?! ? :D Így is szó nélkül megvennék akik nem olvasgatnak? (Persze én ilyet nyilván nem csinálok, de sokszor a leírásban van hibajelzés is!!! ) nekem mindig első dolgom, ha valamit meg akarok venni hogy alaposan áttanulmányozom milyen, és ha ezzel együtt tetszik akkor írok az eladónak.
2017 06 30
Nekem már eszembe jutott, miért hagytam itt ezt a oldalt egy éve. Sajnos azóta elfelejtettem, hogy milyen nyugtalan lettem pont az ilyen vevők miatt.
2017 06 30
> KacatCica: > A kedvencemet éppen tegnap gyűjtöttem be > Lány érdeklődött az egyik termékem felől, leírtam neki a megerősítő választ a kérdésre és megírtam neki hogy hol tudom átadni (csak be szoktam másolni beszélgetésbe is biztos ami biztos alapon, hogy ne kelljen visszakeresnie). Erre válasz nem érkezett, komplettel eltűnt. 3 nap múlva! rákérdeztem hogy akkor nem szeretné? mert továbbadnám a következő jelentkezőnek. > Válasza (szó szerint): > "Nekem a helyszínek nem jók, különben meg nem foglaltam :D " Ezt olyan nehéz lett volna 3 nappal ez előtt megírni :'D Valamiért biztosan könnyebb volt :D
2017 06 30
Nekem pont most van egy hasonló ügyem. Megírja, hogy érdekli a táska, hova utaljon. Megkérdezem, hogy milyen szállítási módot szeretne, odavakkant valamit és azt, hogy hova utaljon. Megírom a számlaszámot, összeget stb. 6 napja nem utal. Megkérdeztem 3 napja, hogy akkor most mi van, válaszra sem méltat, holott látom, hogy minden nap belép. Akkora negatív értékelést tudnék neki adni hogy csak na. Ráadásul közben más megvette volna a táskát. írja meg, hogy nincs pénze még, vagy nem kell, de legalább tiszteljen meg azzal, hogy válaszol.
2017 06 30
Hát, igen... Lányok, nevén neveztétek a gyereket... Nálam is van úgy, hogy látom az üzenetet, tudom, hogy látják, mikor voltam fent, így inkább visszaírok, hogy "bocsi, de dolgozok, este tudok mérni/fotózni". Visszafelé is kellene működnie a dolognak. A másik oldalról is egyébként zűrös a helyzet, mert van, amikor az eladók sincsenek a helyzet magaslatán. A minap szerettem volna cserélni egy ruhát, írtam is a csajszinak, hogy még töltök fel ruhákat, nézelődjön. 5 nap után gondoltam még egyszer megkérdezem hogy mizujs? Erre azt a választ kaptam, hogy:"hát nem töltöttél fel olyan dolgot, ami tetszene, azért nem írtam". Hát köszi. Valószínűleg előtte sem cserélte volna semmire sem, nem tudom, miért nem lehetett volna megírni. A másiknak meg vagy 80 pozitívja van, de 3 hónap alatt sem tudott írni, hogy nem cseréli és nem adja el a cuccát... Egyébként jelenleg én is úgy vagyok, hogy 3 termékemre is sorban állnak, viszont, aki először kérte (nagyon kérte, szeretné és utalni is fog) most válaszra sem méltat... és persze mind a 3 esetben... Más meg már utalt is volna. Viszont, ha nekik meg eladtam volna, akkor én lennék a szemét csaló: negatív-szitkozódás-feketelista... Annyira fájó, hogy a kommunikáció ilyen nehezére esik itt az embereknek. :@ :/
2017 06 30
Aztán ha meg eladod még te leszel a szemét, mert még kitalálja, hogy csak nem tudott feljönni az oldalra, mert pl. nyaralt és nem volt net , hogy megírja azt hogy neki kell és hogy ő igenis meg akarta venni csak te nem vártad meg :D Hány ilyen és hasonló esetről olvastam meg tapasztaltam az oldalon. Ha 2-3 napig nem válaszol add el nyugodtan a következőnek. Akinek komolyan kell az úgyis azonnal ír és megbeszéli az átvétel módját.
2017 07 03
Nekem az a kedvencem, amikor kér egy fotót felvéve( egyedül vagyok, szóval fel van adva a lecke, hogy lefotózzam úgy, hogy beleférjen a képbe, látszódjon a fazon, de megoldom valahogy..), vagy meg kell mérnem, küldöm és válaszra sem méltat! Legalább annyit mondanának, hogy köszi, nem kell. Ezen nem bosszankodnák, mert van ilyen, hogy nem tetszik, nem jó a méret, de legalább köszönje meg, hogy én ezzel töltöm a szabadidömet! Erre vissza szoktam írni, hogy: szívesen. Erre sem szoktak reagálni. De ha negatívat adnàk én lennék a bunkó és erre biztos hogy negatív lenne a válasz!
2017 07 09
Kéne egy olyan gomb az oldalra, hogy "elolvassa az üzenetet, de úgyse fog vissza írni". :'D vagy egy automatikus gombot beállítani a lustáknak. Nem válaszol 2-3 napig (pedig fent volt) és a rendszer automatikusan kiküldi, hogy "köszi, nem kell" mert nekik ennyit nehéz lenne visszaírni. :') Eléggé bosszantó, hogy nem egy ember csinálja ezt mostanában. Vajon ha semlegest adnék érte megharagudnának?
2017 07 14