Kedves Mindenki!
Gondolom minden eladó botlott már bele a "foglalhatom xy napig? XY napon tudok utalni, de biztosan kell" vásárlóba.
Nos, én is..
Félreértés ne essék, nem azzal van a baj hogy lefoglalja a terméket. Teljességgel megértem, és tiszteletben is tartom a vevők anyagi helyzetét.
No de, amikor lefoglalja 1 teljes hétre, aztán XY napon a pénz nem érkezik, és az üzenetekre is nagyon nyögve nyelősen válaszol, éééés még emellé, vissza is mond 1-2 terméket a foglaltak közül, na akkor van az hogy hatalmasat kell nyelnem, hogy ne küldjem el a fenébe.
- hm, és azt akkor meg sem említem, hogy az ilyen nyögve nyelős foglalások vége, legtöbbször "mégsem kérem"-mel végződik. :$ :$
Mondjuk, az még a jobbik véglet, amikor legalább annyira képes hogy írjon üzenetet. A kedvencem az amikor foglal, nem utal, nem ír, de folyton aktív. Juhhéé! ♥
Tényleg annyira nehéz lenne, felénk, megbízható eladók felé egy csöppnyi tiszteletet mutatni?
Mert hát, az a ruha nem fényképezi le saját magát, nem ugrik bele a mosógépbe, és nem mossak ki saját magát.
Az a ruha nem hajtogatja össze magát gondosan, és nem is csomagolja be magát.
Az a termék, nem gyalogol/ül fel a biciklire / ül be az autóba, és nem el magától a postára.
Nem az a termék áll, néha-néha 30-40 perceket a postán, arra várva hogy sorra kerüljön.
Szóval Kedves Vásárlók, az eladók élete sem annyiból áll, hogy elkölti az a pénzt amit Te utalsz neki. Idő, és sokszor nagy fáradtság árán lehetséges az, hogy Te a ruhák között böngészel, válogatsz.
Nekünk, eladóknak a család/munka/barátok/gyermek(ek) mellett IDŐT és ENERGIÁT kell fektetnünk abba, hogy Te vásárolhass.
Kérlek Titeket, tiszteljetek minket, és becsüljétek meg a munkánkat!
Kedves Mindenki!
Gondolom minden eladó botlott már bele a "foglalhatom xy napig? XY napon tudok utalni, de biztosan kell" vásárlóba.
Nos, én is..
Félreértés ne essék, nem azzal van a baj hogy lefoglalja a terméket. Teljességgel megértem, és tiszteletben is tartom a vevők anyagi helyzetét.
No de, amikor lefoglalja 1 teljes hétre, aztán XY napon a pénz nem érkezik, és az üzenetekre is nagyon nyögve nyelősen válaszol, éééés még emellé, vissza is mond 1-2 terméket a foglaltak közül, na akkor van az hogy hatalmasat kell nyelnem, hogy ne küldjem el a fenébe.
- hm, és azt akkor meg sem említem, hogy az ilyen nyögve nyelős foglalások vége, legtöbbször "mégsem kérem"-mel végződik. :$ :$
Mondjuk, az még a jobbik véglet, amikor legalább annyira képes hogy írjon üzenetet. A kedvencem az amikor foglal, nem utal, nem ír, de folyton aktív. Juhhéé! ♥
Tényleg annyira nehéz lenne, felénk, megbízható eladók felé egy csöppnyi tiszteletet mutatni?
Mert hát, az a ruha nem fényképezi le saját magát, nem ugrik bele a mosógépbe, és nem mossak ki saját magát.
Az a ruha nem hajtogatja össze magát gondosan, és nem is csomagolja be magát.
Az a termék, nem gyalogol/ül fel a biciklire / ül be az autóba, és nem el magától a postára.
Nem az a termék áll, néha-néha 30-40 perceket a postán, arra várva hogy sorra kerüljön.
Szóval Kedves Vásárlók, az eladók élete sem annyiból áll, hogy elkölti az a pénzt amit Te utalsz neki. Idő, és sokszor nagy fáradtság árán lehetséges az, hogy Te a ruhák között böngészel, válogatsz.
Nekünk, eladóknak a család/munka/barátok/gyermek(ek) mellett IDŐT és ENERGIÁT kell fektetnünk abba, hogy Te vásárolhass.
Kérlek Titeket, tiszteljetek minket, és becsüljétek meg a munkánkat!