Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

Beszélgetések az oldal használatáról /

Negatív értékelések

Sziasztok! Szerintem a legtöbben már kaptunk olyan negatív értékelést, amit nem éreztünk jogosnak. Szerintetek mikor jogos, vagy mikor szükséges a negatív visszajelzés? Ha a vevő megkapta a csomagot, és az eladó becsületesen járt el, de mégis negatívot kap, miközben nem vágta át a vásárlót, szerintetek mi a teendő?
8 napja, 21:06
Szia! Én kiosztottam már néhány negatívat (szerintem jogosan). Azon kívül ha valakit átvernek, szerintem az is jogos lehet ha hosszú ideig nem válaszolnak. Ha többször is fent vannak, azért egy pár szót lehetne írni bármi is legyen a téma. Én páldául rengeteg embernek írtam már cserével kapcsolatban és sokan válaszra sem méltatnak, pedig egy egyszerű nemből is értenék és hálás lennék. Emellett vannak azok akik érdeklődnek, képeket kérnek, mérést, vagy épp lefoglalnak valamit, aztán szó nélkül eltűnnek. Mindenkinek megvan a maga baja, nem kéne mások idejével játszani. Sokan vagyunk akiknek rengeteg a dolga, mégis időt szakít egy-egy mérésre stb, és az lenne a minimum ha leírná az illető hogy bocsi mégsem kell... Ezekben az esetekben szerintem abszolút jogos a negatív értékelés.
8 napja, 01:50
És akkor is jogos a negatív értékelés (bár még sosem adtam), ha folyamatosan azt kérdezgetik egyesek, hogy "csere??", "utánvéttel mehet??" annak ellenére, hogy ötezer helyre világosan leírtam, hogy NINCS csere, NINCS utánvét? Ennek ellenére sokszor kulturáltan meg szoktam válaszolni ezeket az üzeneteket, hogy ne haragudj, nem cserélek, ne haragudj, nincs utánvét, de van, hogy többszörösen is bepróbálkoznak. Hello meg minden nélkül :D Kicsit bosszantó, mégsem adok érte negatívat. És hogy ne csak mást szidjak, van, hogy 4-5 napig is eltart a reakcióidőm, ennek ellenére emiatt sosem kaptam negatívat.
7 napja, 16:42
Én azért kaptam egy negatívat, mert okkal adtam a felhasználónak egyet, és szerinte "kölcsön kenyér vissza jár." Egyébként szerintem sok esetben jár a negatív, például: -ha eláll a vásárlástól és nem szól, te meg foglaltad neki - hitegetésért, - termék problémánál: nem olyan, mint a fotón, hibás stb .- ha nem jön el a megbeszélt időpontban (és nem is szól!) Vannak ezen kívül olyan dolgok amik zavarnak, de nem adok érte negatívat, pl ha a saját képemmel hirdet valaki egy ruhát amit tőlem vett, vagy az üres ide vele üzi, vagy ha odaírom hogy a termékre nincs csere, de azért üzibe bepórálkoznak
7 napja, 09:17
Aki foglaltat, ígérget, majd napokig sem jelentkezik, hogy él-e még egyáltalán, vagy nem jelenik meg a megbeszélt találkozón, az ne csodálkozzon, ha negatívat kap. Legszívesebben én is szórnám őket, de gondolom vissza is kapnám. Miért olyan nehéz írni egy sort, hogy bocs, mégsem kell, találtam másikat...stb.
6 napja, 16:53
Sziasztok! Annyi lenne a problémám, h a napokban felbukkant egy Deriliumx nevű felhasználó, aki mindennemű előzetes kontakt nélkül írt számomra egy negatív visszajelzést, amiben minősíthetetlen hangnemet ütött meg. Az alábbi linken található: http://gardrobcsere.hu/deliriumx-111901, ami feltehetően egy kamu profil... Van rá esetleg mód és lehetőség, hogy valamilyen formában figyelmeztessék, esetleg letíltsák a fent említett felhasználót? Segítségeteket ez úton is köszönöm!
1 napja, 07:41