Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

Beszélgetések az oldal használatáról /

Negatív értékelések

Sziasztok! Szerintem a legtöbben már kaptunk olyan negatív értékelést, amit nem éreztünk jogosnak. Szerintetek mikor jogos, vagy mikor szükséges a negatív visszajelzés? Ha a vevő megkapta a csomagot, és az eladó becsületesen járt el, de mégis negatívot kap, miközben nem vágta át a vásárlót, szerintetek mi a teendő?
2017 11 11
Szia! Én kiosztottam már néhány negatívat (szerintem jogosan). Azon kívül ha valakit átvernek, szerintem az is jogos lehet ha hosszú ideig nem válaszolnak. Ha többször is fent vannak, azért egy pár szót lehetne írni bármi is legyen a téma. Én páldául rengeteg embernek írtam már cserével kapcsolatban és sokan válaszra sem méltatnak, pedig egy egyszerű nemből is értenék és hálás lennék. Emellett vannak azok akik érdeklődnek, képeket kérnek, mérést, vagy épp lefoglalnak valamit, aztán szó nélkül eltűnnek. Mindenkinek megvan a maga baja, nem kéne mások idejével játszani. Sokan vagyunk akiknek rengeteg a dolga, mégis időt szakít egy-egy mérésre stb, és az lenne a minimum ha leírná az illető hogy bocsi mégsem kell... Ezekben az esetekben szerintem abszolút jogos a negatív értékelés.
2017 11 12
És akkor is jogos a negatív értékelés (bár még sosem adtam), ha folyamatosan azt kérdezgetik egyesek, hogy "csere??", "utánvéttel mehet??" annak ellenére, hogy ötezer helyre világosan leírtam, hogy NINCS csere, NINCS utánvét? Ennek ellenére sokszor kulturáltan meg szoktam válaszolni ezeket az üzeneteket, hogy ne haragudj, nem cserélek, ne haragudj, nincs utánvét, de van, hogy többszörösen is bepróbálkoznak. Hello meg minden nélkül :D Kicsit bosszantó, mégsem adok érte negatívat. És hogy ne csak mást szidjak, van, hogy 4-5 napig is eltart a reakcióidőm, ennek ellenére emiatt sosem kaptam negatívat.
2017 11 12
Aki foglaltat, ígérget, majd napokig sem jelentkezik, hogy él-e még egyáltalán, vagy nem jelenik meg a megbeszélt találkozón, az ne csodálkozzon, ha negatívat kap. Legszívesebben én is szórnám őket, de gondolom vissza is kapnám. Miért olyan nehéz írni egy sort, hogy bocs, mégsem kell, találtam másikat...stb.
2017 11 13
Én is kaptam pár negatívat de pl az egyik, hogy irtam a lánynak egy ruhára és amiért azt irtam neki hogy még se kell negatívat adott érte...
2017 11 26
Sztem ha valaki nagyon jogtalannak érzi a kapott negatívat, akkor írhat az adminnak és lehet törli. Azért olyanért negatívat adni mert nem válaszol a cserével kapcsolatos üzenetre valaki egyáltalán nem jogos. Ha cserélni akar úgyis ír, ha nem ír akkor meg egyértelmű. Persze bosszantó lehet, de az is ugyan ilyen bosszantó hogy nagy betűkkel kiírom az adatlapomra hogy nem cserélek, mégis állandóan jönnek ezek az üzik. Én szoktam válaszolni, de eléggé unom már. A vásárlók arra nem veszik a fáradságot hogy megnézzék a profilom, ez is idegesítő, mégse osztogatok negatívat, pedig ezzel az erővel megtehetném én is. Ha lefoglal valaki egy ruhát aztán eltűnik, akkor viszont jogos a negatív, hisz míg foglaltam neki talán eladhattam volna másnak. Én azt bírom még mikor megbeszéljük az adás-vételt, már mindenben megállapodtunk, megírom neki a számlaszámom amire utalhat és akkor eltűnik. Ezt nem igazán értem, persze az utolsó pillanatban is meggondolhatja magát az ember csak ha addig normálisan tudott velem kommunikálni, akkor miért nem tudja azt megírni, hogy ne haragudj de mégsem kell. Kicsit fura hogy mindent tisztázunk és akkor tűnik el mikor utalni kéne. Eddig nem adtam ezekért negatívat, de gondolkozom rajta hogy ezentúl fogok.
2017 11 30
Én párja napja vettem itt egy felsőt, és nagyot csalódtam, amikor megérkezett, mert teljesen egyértelmű volt már ránézésre is, hogy nem az a felső, ami a képen szerepelt. Körbejártam pedig a témát, több szempontból is kérdeztem előzetesen, centiről, hogy hibás-e stb. és fel volt tüntetve az is, hogy H&M felső, persze ahogy írtam, abszolút nem az volt. A nagyobb gond, hogy nem is úgy néz ki, mint amit szándékom szerint megvettem volna, ráadásul szinte kicsi rám, nem annyi centi hosszú, mint amit írt. Tehát nem is arról a felsőről írta, vagy eleve kamuzott. De ami még jobban felbosszantott, a hülye magyarázkodás a válaszában, hogy nem is ő árulja, másra tette át a hibát, de könyörgöm azzal, hogy egy nem használt felsőt küldött, de nem azt, amiért én utaltam, és a csomagküldőt is fizettem, attól még nem vagyok kisegítve. Ilyen hülye kifogással akár egy nem használt nadrágot is küldhetett volna, de az a probléma, hogy nem azt vettem meg. Felháborítónak tartom, hogy egyesek hülyének nézik a másikat, nem drága felső volt, de nem is ez a lényeg, hanem az átverés!!
2018 05 24
Szerintem is abszolut jár a negatív ha ígérget, hogy megveszi az adott terméket. Többször fordult elő velem-és sajnos egyre sűrűbben-hogy hitegetnek, elkérik a bankszámlaszámot és aztán hoppsz eltűnik és a levelekre sem válaszol, ha érdeklődöm végül kell-e... Én ezért adtam már negatívot és aztán bosszúból adott nekem is negatívot... Szerintem valahogy ezt moderálni kellene, mert például én se szívesen szórom szét feleslegesen a bankszámlaszámomat. Nem beszélve arról, hogy ha ember elmegy egy boltba, beáll a kasszához, beütik a terméket és majd fizetésnél szó nélkül lelép, és ha az eladók szóvá teszik még a vásárló háborodik fel.... igaz ez nem teljesen azonos, de hasonló szitu....
2018 08 08