Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

gardrobcsere.hu /

Segítség az oldalon /

Ajánlott elektronikus címirat kitöltő- help! :

Sziasztok! Van itt valaki az oldalon, aki használja az elektronikus ajánlott levél címirat kitöltőjét és adott is már fel így levelet? 🙂 A helyzet a következő: 1. A mai nap folyamán feladtam első 2 levelemet, amikhez az ajánlott szelvényt elektronikusan töltöttem ki. (Megjegyzem, nem kis pályás a posta, mire megtaláltam, hogy hová meg mit kell beírni/feltölteni egy fél napba beletelt, annyira egyértelmű ugye minden az oldalon... :") Se egy link, se egy hivatkozás, semmi. Na de kisilabizáltam, kitöltöttem mindent és a 2 levélhez kaptam 1-1 IKR azonosítót + Jegyzékazonosítót, ja és visszajelző e-mailt. 2. Boldogan elballagtam a postára, mire közölték velem, hogy itt még soha senki nem adott fel így levelet és emiatt fél óráig keresték a rendszerben, majd bunkó megjegyzések közepette valahogy sikerült 6 ezer törlés, újraindítás után megtalálni, miközben többször megkaptam azt, hogy ÉN nem töltöttem ki az e-rendszerben (nyilván magamtól szültem hozzá kódot), de végül megtörtént a feladás. 3. Miután megláttam, hogy ugyan annyit kell fizetnem, mint ha papír alapon adtam volna fel és ezt szóvá tettem, még a nő nézett hülyének és mondta, hogy ez az ár csak üzleti partnereknek érvényes?! Természetesen hivatkoztam az általános táblázatra, amit amúgy egy dolgozónak kívülről kellene fújnia álmából, hogy köze nincs ahhoz, hogy te üzleti partner vagy, vagy természetes személy. Online töltöttem ki a címiratot, ami azt jelenti hogy 915ft helyett 875ft a levél díja és ezt a rendszer hozta is mikor kitöltöttem itthon.
2021 01 06
4. Szóval felszámoltak mind 2 pakkra 915-915ft-ot mondván, hogy neki ezt hozta a gép... Végezetül kaptam egy sehonnani fecnit a feladásról, ami remélem annyiban megbízható, hogy legalább a célszemélyhez eljut mind 2 levél. 5. Tehát van-e olyan személy, aki hasonló módon járt? Mit tudtok tanácsolni Budapesten hol tudnám ezeket a leveleket normálisan feladni úgy, hogy nem néznek ufónak és részt vettek az alkalmazottak mondjuk egy továbbképzésen, de legalább egy általános meetingen és értik is a dolgukat?! Bocsi, ha valaki postán dolgozik, de egyszerűen értelmetlenül állok az előtt, hogy Budapesten betérve egy viszonylag nagyobb forgalmú postára 5-ből, 5 alkalmazott azt sem tudja, hogy hogyan lehet felvenni egy ilyen levelet, mikor már egyébként hónapok óta lehet online címirat kitöltővel feladni. Engem nagyon felbosszantott az eset...Köszönöm előre is!
2021 01 06
Én tegnap adtam fel ajánlott küldeményt, rá is kérdeztem papir alapút is lehet e még tölteni és már kaptam is a nyomtatványt. A franc se fog neten ezzel idegbajt kapni. 😂 De mondjuk nálunk is vannak ám csodabogarak a postán, amikor én az üveg túloldaláról magyarázom neki mit hova üssön be a gépen. 😅
2021 01 06
Sajna segíteni nem tudok, csak annyit hozzáfűzni, hogy közjegyző irodában dolgozom, és nekünk valamikor nyár óta kötelező használni az elektronikus postázási rendszert. Ami 2 naponta nem működik, nem engedi feladni a levelet, nem lehet lezárni a listát stb.... És amikor még tanulási fázisban voltunk, meg mostanság is, amikor szar, és kérdezni akarunk valamit a postán, hát azt se tudják kb miről beszélek x-) Mert hogy ők ezzel a rendszerrel nem foglalkoznak. Ó mondom remek (akkor ki?!), kötelező ezt használnunk, nem működik 2 naponta, és volt, hogy nem tudtunk feladni levelet, de azért kötelező így csinálni... Szóval tökre nem készültek fel szerintem ennek a használatára sem, és a működtetésére sem. És azt tapasztaltam, hogy ezzel a rendszerrel valaki valami belső irodán foglalkozik, de akik kint ülnek a pultnál, nem tudják hogyan megy ez. Úgyhogy én magánban tuti biztos, hogy a papírt fogom használni, és meg se próbálom az elektronikus rendszert! Mert hát ugye arról nem is beszélve, hogy az irodán mi is hetekig lestünk csak, hogy melyik jelzés mit jelent, meg rövidítés mi, meg hova mit kell bekattintani -.-"
2021 01 06