Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Gardrobcsere.hu Blog

Főoldal Blog Hosszú és formás lábak: 4 tipp, hogy elérd a célod

Hosszú és formás lábak: 4 tipp, hogy elérd a célod

![](http://hu.img.kominoi.net/hu/images/blog/bde921d898d2c8e9eb9d578054db36f3.jpg) 1. Az étkezés a lényeg! Az edzés csak egy kis hányada annak ami számít, hogy formás lábaid legyenek. Figyelj oda arra, hogy mit eszel! Igyál sokat a nap folyamán, így felgyorsul az anyagcseréd is és eltűnik a narancsbőr. Részesítsd előnyben a zöldésgeket és gyümölcsöket. Étkezz naponta többször kisebb adagokban! ![](http://hu.img.kominoi.net/hu/images/blog/0160ed80c194cea0736fc0a4ab88c056.jpg) 2. Biciklizz! A kerékpározás a legjobb módja, hogy megformáld a lábaidat. Ez a fajta edzésforma az egész lábadra kiterjedően dolgoztatja meg az izmokat. Akár a szobabiciklizést vagy a szabadtéri bickilizést választod, hamar látni fogod, hogy milyen eredményes. ![](http://hu.img.kominoi.net/hu/images/blog/eee1c3ded711c616c3876b3ec334a20f.jpg) 3. Ne hagyd ki a lábnapot! Számos módszer létezik az edzésprogramban, ami kifejezetten a lábakra irányul. Ilyen kiváló választás lehet például a Pilates, mivel a lábat célozza meg ez az edzésforma. Az olyan sportok mint a foci vagy a kosárlabda kifejezetten ajánlottak. 4. Ha nincs már rá idő Ha nincsenek heteid, hogy formába hozd a lábaidat, akkor nagy segítség a magassarkú. Viselj magas, nude színű lábbelit, amivel hosszú lábak illúzióját keltheted.
Egy olyan közösség vagyunk, ahol vásárolhatsz, eladhatsz vagy cserélhetsz ruhákat
Vétel - eladás