Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

Más /

Beszélgetések /

Segítség... összetörve kaptam vissza a termékem...

Sziasztok! :( A történet úgy indult, hogy eladtam két üveg képkeretet egy másik oldalon. Megegyeztünk a vásárlóval, hogy előre utal és házhoz kéri Foxpost-tal. Meg is történt az utalás és a feladás is. Tekintve arra, hogy full üvegről volt szó, bubifóliába becsomagoltam őket és törékeny kezelést kérem a csomagra. Így fizettem 1438 Forintot az egészre (a vásárlótól 1400-at kértem, mert nem tudtam pontosan mennyi lesz). Pár nap után megnéztem a státuszát, és elvileg nem vette át a vevő, de nekem nem érkezett semmi értesítés erről, ezért gondoltam rákérdezek nála. Választ azóta sem kaptam, viszont tegnap előtt kaptam sms-t, hogy csomagom érkezett és máig vegyem át. Innentől kezdve már nyilván gondoltam, hogy ez jött vissza. 1. Probléma: nem sikerült kézbesíteni, ez eddig tiszta. Visszaküldték nekem, át kell vennem, ez is tiszta. De miért is kellett 500 Forintot fizetnem, és ezt előtte miért nem jelzik sehol? Mert személy szerint én nem láttam sehol sem feltüntetve, hogy ha visszaküldésre kerül sor, azért nekem bármit is fizetnem kéne... hiszen ez nem az én hibám, nem igaz? 2. Probléma: ahogy kiemeltem a fiókból, fura hangok jöttek a csomagolásból... gyakorlatilag csúszkálnak benne a szilánkok. Sikeresen összetörték! Tehát, olyan kérdéseim lennének: most mégis mi a ...-t csináljak? Kinek kéne jeleznem? Lehet ezért nem vette már át a vevő, mert akkor is össze volt már törve? De akkor miért nem jelzett nekem? Illetve ha törékeny, miért nem úgy kezelik a futárok? Gondoltam arra, hogy írok egy panaszlevelet a Foxpost-nak, levideózom a teljes csomagolást még "eredeti" állapotában, majd kibontom óvatosan és csinálok úgy is pár fotót, hogy amúgy mi maradt a szépséges üveg képkereteimből... Bár gondolom semmilyen kártérítést nem fogok érte kapni (még azt az 500 forintot sem, amit a nemtudommire fizettem ki)... Minden tanácsnak örülök! Köszi ha végigolvastad és segítesz!
28 napja, 20:11
Szia velem még hál Istennek nem történt ilyen, de szerintem mindenképp próbáld meg felvenni a Foxposttal a kapcsolatot, az ügyfélszolgálat menüpontban van egy telefonszám, azt hívd fel szerintem és mondd el nekik hogy jártál. Egy próbát megér. :)
28 napja, 21:39
Szia! Nemrég írt egy lány ezen az oldalon hasonló témában, annyi különbséggel hogy ő ruhát adott el. Több esélyes a dolog, de az biztos, hogy a FOXPOST nem jól kezelte a csomagodat, ha összetört, ezért mindenképpen reklamálnék a helyedben, kulturált, de keményebb hangvételben. Panaszlevél, fogyasztóvédelem., vásárlók könyve stb.. Ha foxposttal küldted - megvan a vevő email címe és telefonszáma, akkor vedd fel vele a kapcsolatot, hogy kapott-e értesítést? Ha igen küldje el, stb. Nekem egyszer felbontották a csomagomat, mert elvileg "véletlenül" lemaradt róla a címke. (cimke nyomtatást kértem, automatába küldtem, egyértelműen a futár hibája volt, még jó hogy be tudtak azonosítani, a csomag tartalma alapján). Szóval ott is emberek dolgoznak, előfordul a hiba, de ha összetörték a csomagodat, akkor vállalják érte a felelősséget!
28 napja, 12:47
Írtam nekik, le is fotóztam a külső csomagolást, a belső csomagolásokat, és az összetörött üveglapokat is... reakciójuk: "A csomagolás tekintetében hiányzott a törékeny tartalmat megfelelően védő külső kemény borítású védőanyag, illetve a törékeny tartalom nem voltak biztonságosan egyenkénti csomagolással ellátva, azok összeütközése nem volt megakadályozva. Így panaszát nem találtuk megalapozottnak." Kérdezem én, honnan tudják mi volt a csomagoláson belül? Vicc amúgy az egész. Csak azt sajnálom, hogy a vevő így kapta a kezébe, mert közben válaszolt ő is és írta, hogy már így érkezett meg hozzá is, azért nem vette át...
17 napja, 21:44