> ancsy1:
> Sziasztok!
> Kérlek segítsetek!
> Mit tudok tenni, akkor ha hibás terméket kaptam, pedig előtte leegyeztettük, hogy hibátlan? Szeretném visszaadni a tulajdonosának, ő viszont nem hajlandó visszafizetni nekem a pénzt. Ilyenkor kihez tudok fordulni, vagy mit tudok csinálni?
Szia!
Szerintem sajnos semmit. Max írsz egy negatív visszajelzést neki, csak az a baj, hogy általában ilyenkor jön a bosszú visszanegatívolás...
Én nemrég jártam így cserénél, hogy egy hibátlannak írt ruhára cseréltem a termékem, mikor kibontottam kapásból találtam rajta 3 lyukat és egy szálhúzódást... amiből a szálhúzódást amikor csomagolta el a ruhát látnia kellett olyan feltűnő volt. Hiába írtam meg a cserepartnernek és küldtem fotókat, még neki állt feljebb, egy bocsánatot nem tudott volna írni.
Sajnos el kell engedni a dolgot, remélem nem fizettél sokat.
> ancsy1:
> Sziasztok!
> Kérlek segítsetek!
> Mit tudok tenni, akkor ha hibás terméket kaptam, pedig előtte leegyeztettük, hogy hibátlan? Szeretném visszaadni a tulajdonosának, ő viszont nem hajlandó visszafizetni nekem a pénzt. Ilyenkor kihez tudok fordulni, vagy mit tudok csinálni?
Szia!
Szerintem sajnos semmit. Max írsz egy negatív visszajelzést neki, csak az a baj, hogy általában ilyenkor jön a bosszú visszanegatívolás...
Én nemrég jártam így cserénél, hogy egy hibátlannak írt ruhára cseréltem a termékem, mikor kibontottam kapásból találtam rajta 3 lyukat és egy szálhúzódást... amiből a szálhúzódást amikor csomagolta el a ruhát látnia kellett olyan feltűnő volt. Hiába írtam meg a cserepartnernek és küldtem fotókat, még neki állt feljebb, egy bocsánatot nem tudott volna írni.
Sajnos el kell engedni a dolgot, remélem nem fizettél sokat.