> Anni-Anna:
> Szerintem nem ciki és szabad is értékelést kérni. Ez számodra is visszajelzés, nem csak a potenciális vásárlók miatt fontos. Természetes, hogy az emberek kíváncsiak a róluk alkotott véleményre. Itt pedig kifejezetten illik értékelést írni, bár nekem ebből még nem volt gondom, és én is mindig hagyok értékelést, ha valakivel sikeres üzlet jött létre.
> Bár lassan azt is fontolóra veszem, hogy akkor is hagyok egy értékelést, ha normálisan tudtunk levelet váltani az illetővel; mert egyre többen eltűnnek szó nélkül. (Nem baj, ha valaki nem vesz meg végül valamit, a boltban sem veszünk meg mindent, amit leveszünk a polcról megnézni, de szerintem illik legalább két szót írni, ha mégse dönt a vásárlás mellett).
Ezen én is elgondolkodtam már, mert az elmúlt 3 hónapban sorozatosan futok bele ilyenbe, hogy már félig meddig meg is állapodtunk és utána még nekem kell kérdezgetnem, hogy ne haragudj meggondoltad magad...? Aztán, ha 3. napig nem reagál annak ellenére sem, hogy volt fent akkor nem foglalkozok vele a továbbiakban...Szóval elég gáz és sokan megérdemelnék, de inkább nem húzom fel magam ezen. Pedig mégcsak nem is negatívban gondolkodtam, hanem hogy semleges értékelést adok...Mert erre persze jönnének az indokolatlan bosszú negatívak és őszíntén szólva amilyen értékeléseket olvasok néha nincs arra szükségem, hogy néha akár alpári módon megnyilvánuló emberek mocskolódjanak csak azért mert komolytalanok. Sajnos ilyen ez, ma már ezt is bele kell kalkulálni a dolgokban.
> Anni-Anna:
> Szerintem nem ciki és szabad is értékelést kérni. Ez számodra is visszajelzés, nem csak a potenciális vásárlók miatt fontos. Természetes, hogy az emberek kíváncsiak a róluk alkotott véleményre. Itt pedig kifejezetten illik értékelést írni, bár nekem ebből még nem volt gondom, és én is mindig hagyok értékelést, ha valakivel sikeres üzlet jött létre.
> Bár lassan azt is fontolóra veszem, hogy akkor is hagyok egy értékelést, ha normálisan tudtunk levelet váltani az illetővel; mert egyre többen eltűnnek szó nélkül. (Nem baj, ha valaki nem vesz meg végül valamit, a boltban sem veszünk meg mindent, amit leveszünk a polcról megnézni, de szerintem illik legalább két szót írni, ha mégse dönt a vásárlás mellett).
Ezen én is elgondolkodtam már, mert az elmúlt 3 hónapban sorozatosan futok bele ilyenbe, hogy már félig meddig meg is állapodtunk és utána még nekem kell kérdezgetnem, hogy ne haragudj meggondoltad magad...? Aztán, ha 3. napig nem reagál annak ellenére sem, hogy volt fent akkor nem foglalkozok vele a továbbiakban...Szóval elég gáz és sokan megérdemelnék, de inkább nem húzom fel magam ezen. Pedig mégcsak nem is negatívban gondolkodtam, hanem hogy semleges értékelést adok...Mert erre persze jönnének az indokolatlan bosszú negatívak és őszíntén szólva amilyen értékeléseket olvasok néha nincs arra szükségem, hogy néha akár alpári módon megnyilvánuló emberek mocskolódjanak csak azért mert komolytalanok. Sajnos ilyen ez, ma már ezt is bele kell kalkulálni a dolgokban.