Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

gardrobcsere.hu /

Ötletek /

Foxpost: járt már így valaki?

Sziasztok! Húgomnak csomagot adtam fel (tele gcs-n fent lévő ruhákkal, hogy adja el Pesten, valamint saját ruhákkal is) egy hónapja Foxposttal, de a csomag nem érkezett meg. Elsőként az ügyfészolgálatot felhívtuk, akiktől azt a választ kaptuk, hogy telített az automata. Jelzem, hogy erről semmilyen információt nem láttam a honlapon, se feladáskor, se utána. Ezután írtam egy panaszt az ügyfélszolgálatnak, hogy adjanak információt a csomagom állapotáról. Megadtam a csomagolást, mi volt benne, még fotót is mellékeltem róla. Viszont ma azt az üzenetet kaptam, hogy a csomag nem beazonosítható, így nem került kiszállításra. Kárigényhez nekem nincsen nyugtám a csomagot tartalmazó ruhákról, egyedül a feladási díjat tudnám felmutatni. Nem első alkalommal használtam a Foxpostot, ezért adtam fel itt, mert gyorsan odaér és biztonságos. Cimkét se nyomtattam sose a csomaghoz, ezzel se volt baj, mindeddig. :( Járt már így valaki közületek? Nyújtottatok be kárigényt? :(
24 napja, 12:47
Szia, semmiképpen ne hagyd annyiban a dolgot!!! Van regisztrált Foxpost fiókod? Ott lehet látni hogy mikor lett feladva a csomag, és a csomagszámot meg mindent elküldenek e-mailben neked is elvileg, illetve a feladásról is megy e-mail a címzettnek. Én azt javaslom a tesód is tegyen panaszt, hogy neki sem érkezett meg a csomag. Írj be a Facebook oldalukra is, meg minden fórumon, amit csak találtok. Ha elég kellemetlennek érzik, akkor utánajárnak, de ha érzik, rajtad, hogy annyiban hagyod, akkor lehet hogy le fognak rázni. Érdemes felszólító levelet is írni, meg minden törvényes panaszlehetőséggel élni (panaszkönyv, fogyasztóvédelem stb.) Drukkolok, hogy meglegyen!
24 napja, 12:57
Szia! Nekem ez egy kicsit santit a fox reszerol. Eloszor megvolt a csomaf, beazonosithato volt de az automata tulterheltsege miatt nem tudtak kivinni. Utana mar nem volt azonosithato, miert mi lett vele a raktarba? Megette a cica? A masik kerdes hogyhogy nem azonosithato? A futar ranyom egy eelg makacs vonalkodott.. En ezere rakerdeznek ha meg mindig semmi mond meg hogx a vezetosegnek szeretnel panaszt tenni mert igy 2 embert karositottak meg es most oke hogy ruhak de lehetett volna baemi aminek nagy az eszmei erteke. Remelem sikerel jarsz!
23 napja, 13:34
Nekem egyszer raktárba szállítás közben elveszett egy csomagom amit nekem küldtek, kértek egy kis időt az ügyfélszolgálaton amíg utána néznek, illetve kilátásba helyeztek kártérítést ha nem kerül elő. Szerintem kb. másfél hónapig semmit nem hallottam felőlük,már igazából le is mondtam róla, aztán egyszer hívtak hogy meglett és nemsokára ki is szállították,úgyhogy nekem abszolút pozitív a tapasztalatom, ne add fel semmiképp, hívogasd őket,biztosan előkerül! (:
23 napja, 21:17
Szia! Hasonló cipőben jártam, jött az SMS, hogy megjött a csomagom, amikor kibontottam nem az volt benne, amit vártam, utána néztem hogy nem az én adataim voltak rajta. A foxpost ügyfélszolgálat nem igazán volt segítőkész, sőt ahogy előttem is említették abba hagyták volna az ügyet, ha nem erősködök. Annyiba segítettek, hogy a másik hölgy csomagját vigyem vissza tegyem be az automatába és ő megkapja a csomagját, de az én csomagomról itt még szó sem esett. Nagy nehézségek árán és sok telefonálgatás után végül kb 3-4 hét múlva megkaptam a csomagom, hozzáteszem a panaszlevelemre azóta se érkezett válasz. Annyi volt a probléma, hogy az én csomagomról valahogy átragadt a masik csomagra a címke. Nekem sajnos a fogyasztóvédelmes "fenyegetés" járt sikerrel.
14 napja, 06:17
> lillea: > Sziasztok! > Húgomnak csomagot adtam fel (tele gcs-n fent lévő ruhákkal, hogy adja el Pesten, valamint saját ruhákkal is) egy hónapja Foxposttal, de a csomag nem érkezett meg. Elsőként az ügyfészolgálatot felhívtuk, akiktől azt a választ kaptuk, hogy telített az automata. Jelzem, hogy erről semmilyen információt nem láttam a honlapon, se feladáskor, se utána. > Ezután írtam egy panaszt az ügyfélszolgálatnak, hogy adjanak információt a csomagom állapotáról. Megadtam a csomagolást, mi volt benne, még fotót is mellékeltem róla. Viszont ma azt az üzenetet kaptam, hogy a csomag nem beazonosítható, így nem került kiszállításra. > Kárigényhez nekem nincsen nyugtám a csomagot tartalmazó ruhákról, egyedül a feladási díjat tudnám felmutatni. > Nem első alkalommal használtam a Foxpostot, ezért adtam fel itt, mert gyorsan odaér és biztonságos. Cimkét se nyomtattam sose a csomaghoz, ezzel se volt baj, mindeddig. :( > Járt már így valaki közületek? Nyújtottatok be kárigényt? > :( Van regisztrált fiókod? Csomagvarázslón pl. Az, hogy nem kérsz nyugtát, nem oszt, nem szoroz semmit, Győrben pl 2 hónapja már nem is ad, ha kérem se, mióta kirakták. Utólag jöttek rá, hogy a hidegben nem működik, nonszensz. Egyszer nekem is ellopták 11 kg mézem, és már nagyon sajnálom, hogy nem mentem utána, de még annyi meló volt a méheknél, hogy nem tudtam vele foglalkozni....
11 napja, 18:00
Köszönöm a válaszokat! Erősködnek a kártérítéssel. Meg is írtam nekik a számlaszámom, mert lassan 2 hónap után nem fűzök nagy reményeket hozzá. Lesz, ami lesz, de még írtam nekik, hogy nézzenek már utána még egyszer, mert ez elfogadhatatlan. Viszont a kártérítés, mivel nem tudom nyugtákkal bizonyítani, hogy mekkora értékről van szó, ekkor a feladási díj 15x-sét szabhatják ki. Sajnos nekem ez a borzasztó nagy csalódás, az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt is. Illetve az, hogy folyamatosan dárgul a szolgáltatás, nem ezt várnám el ennyi pénzért. :(
8 napja, 22:23
> lillea: > Köszönöm a válaszokat! > Erősködnek a kártérítéssel. Meg is írtam nekik a számlaszámom, mert lassan 2 hónap után nem fűzök nagy reményeket hozzá. Lesz, ami lesz, de még írtam nekik, hogy nézzenek már utána még egyszer, mert ez elfogadhatatlan. Viszont a kártérítés, mivel nem tudom nyugtákkal bizonyítani, hogy mekkora értékről van szó, ekkor a feladási díj 15x-sét szabhatják ki. > Sajnos nekem ez a borzasztó nagy csalódás, az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt is. Illetve az, hogy folyamatosan dárgul a szolgáltatás, nem ezt várnám el ennyi pénzért. :( Szia! Ez nagyon durva és felháborító. Egyáltalán nem azt kapod a szolgáltatásért amit megfizettél. Nem nyújtanak teljes körű és gördülékeny tájékoztatást, probléma megoldást. Pedig ők. az ügyfélszolgálat azért van. Nagyon durva hogy még a feladónakkell szenvedni, plusz energiát, időt és pénzt áldozni arra, hogy egy adott konkrét probléma megoldódjon. Az meg, hogy a csomag értéke mennyi, és hogy a feladási költség csak 15* ét fizetik vissza egyszerűen mérgesîtő. Szóval sz#n#k egy nagyot az egészre. Én inkább kerülöm a Foxpost-ot.
4 napja, 07:58
Nap mint nap 5-10 csomit adok fel foxxal kb 2 éve. Soha semmilyen probléma nem volt. Csomagvarázslón keresztül mindig követem adot csomag merre jár. Egyszer tévedésből /saját hiba /nem az adot automatába küldtem a csomit. De az ügyfélszolgálat átirányitotta kérésemre . Sajnálom hogy így jártál mindenkép járj a végére és bizony fizessék ki a kártéritést akár mennyi is . Több mint a semmi.
3 napja, 16:50