Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

gardrobcsere.hu /

Ötletek /

Foxpost: járt már így valaki?

Sziasztok! Húgomnak csomagot adtam fel (tele gcs-n fent lévő ruhákkal, hogy adja el Pesten, valamint saját ruhákkal is) egy hónapja Foxposttal, de a csomag nem érkezett meg. Elsőként az ügyfészolgálatot felhívtuk, akiktől azt a választ kaptuk, hogy telített az automata. Jelzem, hogy erről semmilyen információt nem láttam a honlapon, se feladáskor, se utána. Ezután írtam egy panaszt az ügyfélszolgálatnak, hogy adjanak információt a csomagom állapotáról. Megadtam a csomagolást, mi volt benne, még fotót is mellékeltem róla. Viszont ma azt az üzenetet kaptam, hogy a csomag nem beazonosítható, így nem került kiszállításra. Kárigényhez nekem nincsen nyugtám a csomagot tartalmazó ruhákról, egyedül a feladási díjat tudnám felmutatni. Nem első alkalommal használtam a Foxpostot, ezért adtam fel itt, mert gyorsan odaér és biztonságos. Cimkét se nyomtattam sose a csomaghoz, ezzel se volt baj, mindeddig. :( Járt már így valaki közületek? Nyújtottatok be kárigényt? :(
2020 11 06
Szia, semmiképpen ne hagyd annyiban a dolgot!!! Van regisztrált Foxpost fiókod? Ott lehet látni hogy mikor lett feladva a csomag, és a csomagszámot meg mindent elküldenek e-mailben neked is elvileg, illetve a feladásról is megy e-mail a címzettnek. Én azt javaslom a tesód is tegyen panaszt, hogy neki sem érkezett meg a csomag. Írj be a Facebook oldalukra is, meg minden fórumon, amit csak találtok. Ha elég kellemetlennek érzik, akkor utánajárnak, de ha érzik, rajtad, hogy annyiban hagyod, akkor lehet hogy le fognak rázni. Érdemes felszólító levelet is írni, meg minden törvényes panaszlehetőséggel élni (panaszkönyv, fogyasztóvédelem stb.) Drukkolok, hogy meglegyen!
2020 11 06
Szia! Nekem ez egy kicsit santit a fox reszerol. Eloszor megvolt a csomaf, beazonosithato volt de az automata tulterheltsege miatt nem tudtak kivinni. Utana mar nem volt azonosithato, miert mi lett vele a raktarba? Megette a cica? A masik kerdes hogyhogy nem azonosithato? A futar ranyom egy eelg makacs vonalkodott.. En ezere rakerdeznek ha meg mindig semmi mond meg hogx a vezetosegnek szeretnel panaszt tenni mert igy 2 embert karositottak meg es most oke hogy ruhak de lehetett volna baemi aminek nagy az eszmei erteke. Remelem sikerel jarsz!
2020 11 07
Nekem egyszer raktárba szállítás közben elveszett egy csomagom amit nekem küldtek, kértek egy kis időt az ügyfélszolgálaton amíg utána néznek, illetve kilátásba helyeztek kártérítést ha nem kerül elő. Szerintem kb. másfél hónapig semmit nem hallottam felőlük,már igazából le is mondtam róla, aztán egyszer hívtak hogy meglett és nemsokára ki is szállították,úgyhogy nekem abszolút pozitív a tapasztalatom, ne add fel semmiképp, hívogasd őket,biztosan előkerül! (:
2020 11 07
Szia! Hasonló cipőben jártam, jött az SMS, hogy megjött a csomagom, amikor kibontottam nem az volt benne, amit vártam, utána néztem hogy nem az én adataim voltak rajta. A foxpost ügyfélszolgálat nem igazán volt segítőkész, sőt ahogy előttem is említették abba hagyták volna az ügyet, ha nem erősködök. Annyiba segítettek, hogy a másik hölgy csomagját vigyem vissza tegyem be az automatába és ő megkapja a csomagját, de az én csomagomról itt még szó sem esett. Nagy nehézségek árán és sok telefonálgatás után végül kb 3-4 hét múlva megkaptam a csomagom, hozzáteszem a panaszlevelemre azóta se érkezett válasz. Annyi volt a probléma, hogy az én csomagomról valahogy átragadt a masik csomagra a címke. Nekem sajnos a fogyasztóvédelmes "fenyegetés" járt sikerrel.
2020 11 16
> lillea: > Sziasztok! > Húgomnak csomagot adtam fel (tele gcs-n fent lévő ruhákkal, hogy adja el Pesten, valamint saját ruhákkal is) egy hónapja Foxposttal, de a csomag nem érkezett meg. Elsőként az ügyfészolgálatot felhívtuk, akiktől azt a választ kaptuk, hogy telített az automata. Jelzem, hogy erről semmilyen információt nem láttam a honlapon, se feladáskor, se utána. > Ezután írtam egy panaszt az ügyfélszolgálatnak, hogy adjanak információt a csomagom állapotáról. Megadtam a csomagolást, mi volt benne, még fotót is mellékeltem róla. Viszont ma azt az üzenetet kaptam, hogy a csomag nem beazonosítható, így nem került kiszállításra. > Kárigényhez nekem nincsen nyugtám a csomagot tartalmazó ruhákról, egyedül a feladási díjat tudnám felmutatni. > Nem első alkalommal használtam a Foxpostot, ezért adtam fel itt, mert gyorsan odaér és biztonságos. Cimkét se nyomtattam sose a csomaghoz, ezzel se volt baj, mindeddig. :( > Járt már így valaki közületek? Nyújtottatok be kárigényt? > :( Van regisztrált fiókod? Csomagvarázslón pl. Az, hogy nem kérsz nyugtát, nem oszt, nem szoroz semmit, Győrben pl 2 hónapja már nem is ad, ha kérem se, mióta kirakták. Utólag jöttek rá, hogy a hidegben nem működik, nonszensz. Egyszer nekem is ellopták 11 kg mézem, és már nagyon sajnálom, hogy nem mentem utána, de még annyi meló volt a méheknél, hogy nem tudtam vele foglalkozni....
2020 11 19
Köszönöm a válaszokat! Erősködnek a kártérítéssel. Meg is írtam nekik a számlaszámom, mert lassan 2 hónap után nem fűzök nagy reményeket hozzá. Lesz, ami lesz, de még írtam nekik, hogy nézzenek már utána még egyszer, mert ez elfogadhatatlan. Viszont a kártérítés, mivel nem tudom nyugtákkal bizonyítani, hogy mekkora értékről van szó, ekkor a feladási díj 15x-sét szabhatják ki. Sajnos nekem ez a borzasztó nagy csalódás, az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt is. Illetve az, hogy folyamatosan dárgul a szolgáltatás, nem ezt várnám el ennyi pénzért. :(
2020 11 22
> lillea: > Köszönöm a válaszokat! > Erősködnek a kártérítéssel. Meg is írtam nekik a számlaszámom, mert lassan 2 hónap után nem fűzök nagy reményeket hozzá. Lesz, ami lesz, de még írtam nekik, hogy nézzenek már utána még egyszer, mert ez elfogadhatatlan. Viszont a kártérítés, mivel nem tudom nyugtákkal bizonyítani, hogy mekkora értékről van szó, ekkor a feladási díj 15x-sét szabhatják ki. > Sajnos nekem ez a borzasztó nagy csalódás, az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt is. Illetve az, hogy folyamatosan dárgul a szolgáltatás, nem ezt várnám el ennyi pénzért. :( Szia! Ez nagyon durva és felháborító. Egyáltalán nem azt kapod a szolgáltatásért amit megfizettél. Nem nyújtanak teljes körű és gördülékeny tájékoztatást, probléma megoldást. Pedig ők. az ügyfélszolgálat azért van. Nagyon durva hogy még a feladónakkell szenvedni, plusz energiát, időt és pénzt áldozni arra, hogy egy adott konkrét probléma megoldódjon. Az meg, hogy a csomag értéke mennyi, és hogy a feladási költség csak 15* ét fizetik vissza egyszerűen mérgesîtő. Szóval sz#n#k egy nagyot az egészre. Én inkább kerülöm a Foxpost-ot.
2020 11 26
Nap mint nap 5-10 csomit adok fel foxxal kb 2 éve. Soha semmilyen probléma nem volt. Csomagvarázslón keresztül mindig követem adot csomag merre jár. Egyszer tévedésből /saját hiba /nem az adot automatába küldtem a csomit. De az ügyfélszolgálat átirányitotta kérésemre . Sajnálom hogy így jártál mindenkép járj a végére és bizony fizessék ki a kártéritést akár mennyi is . Több mint a semmi.
2020 11 27
Én ma adtam fel egy M méretű csomagot, kinyílt az ajtó és már volt benne 2 (!!!) darab XS méretű csomag ÁTVÉTELRE. Mivel a tranzakciót nem lehet visszavonni, betettem, de azonnal jeleztem a Foxnak, akik majd ha probléma lesz belőle, foglalkoznak vele :) Most én simán elhozhattam volna azt a 2 csomagot, hiszen ki tudná követni?! Ahogy az átvevő is elviheti az enyémet is a 2 csomagjával, még ha nem is szándékosan. Értem én, hogy sok a csomag, de 1 rekeszben azért ne legyen 3! Ennyit a biztonságról, a megbízható szolgáltatásról, ahhoz képest magas áron...
2020 12 12
Az elmúlt 1-2 hónapban összesen 12 alkalommal vettem igénybe a FOXPOST utánvétes szolgáltatását. Általában meg voltam elégedve a szolgáltatással, bár egyszer-kétszer belefutottam abba, hogy hiába autóztam a kiválasztott csomagautomata címére, a bankkártyám elfogadását a kártyaolvasójuk megtagadta, olvasási hibára hivatkozva. Természetesen a kártyának semmi baja nem volt, utána máshol tökéletesen működött. De nem is ez az igazán nagy baj a FOXPOST-tal, hanem hogy nem mindig sikerül a feladónak – ez esetben nekem – átutalni a neki járó utánvét összegét. A FOXPOST több hete tartozik nekem több ezer forinttal, amit nem csak hogy nem fizetnek ki, hanem háromszori felszólításomra még csak nem is válaszolnak! Első alkalommal még a weblapjukon található kapcsolatfelvételi ívvel reklamáltam, amit természetesen ignoráltak. Másodszor az ügyfélszolgálatuk e-mail-címére írtam panaszt, az eredmény ugyanaz volt, mint fent. Közben teltek a hetek de sem választ, sem pénzt nem kaptam. És most jön a csattanó, ajánlott, tértivevényes levelemre sem reagáltak semmit! Ebben a levélben már beígértem nekik, hogy ismételt kudarc esetén „megdolgozom” az internetet, hogy mindenkit tájékoztassak miféle céggel állnak szemben. Ennek az ígéretnek teszek most eleget, de nem csak itt, minden elérhető véleményoldalon. A másik ígéretemnek is eleget fogok tenni, bejelentést teszek a FOXPOST ellen a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.
2022 04 22
Ez nem most volt,(tavaly). Feladattal mással egy bördzsekit,az árát le vonta,de nyugtát nem kaptam és a csomag sem indult el a címzett felé. De miért? Mert belenyomorította az illető nekem egy xs-es rekeszbe. Írtam is foxpostnak,hívtam is Öket,s másnap oda kellett mennem ahova betettem és mi t kiderült szorult az automatába a csomag ezért nem jelzett semmit..követte a futár és egy nagyobba elküldtem. Ezt azért osztottam meg,nem-e lehetséges az,hogy az automatába nagyobb csomagot tettél mint kellett volna? Semmiképpen ne hagyd annyiba,ha nem indult el,de a rekeszt be tudtad zárni akkor a csomag nagy valószínűségi még mindig ott van.
2022 05 01