Szia!
Velem volt már ilyen, hogy feladtam valamit, történt egy rendszerhiba a foxinál, rossz kód került a csomagra, a címzett pedig egy teljesen más küldeményt kapott meg, ruha helyett valami műszaki cikkel... 😶 De szerencsére hamar megoldódott - gyorsan felhívtam őket, az ügyfélszolgálatos rögtön utánanézett (pedig már fél óra sem volt hátra a munkaidejéből...), utána ő maga kereste telefonon a címzettemet, egyeztettek, majd két nap múlva meg is érkezett hozzá az igazi csomagom. Nekem nagyon pozitív tapasztalat volt, megnyugatató, hogy meg tudták (és érezhetően meg is akarták) oldani a problémát, szóval szerintem ne add fel a reményt, próbálkozz még, keresd őket.
Pláne, hogy ha tényleg elveszett, kártérítésre is igényt tarthatsz.
Remélem, sikerrel jársz, és hamar megkerül a csomagod! ☺️
Szia!
Velem volt már ilyen, hogy feladtam valamit, történt egy rendszerhiba a foxinál, rossz kód került a csomagra, a címzett pedig egy teljesen más küldeményt kapott meg, ruha helyett valami műszaki cikkel... 😶 De szerencsére hamar megoldódott - gyorsan felhívtam őket, az ügyfélszolgálatos rögtön utánanézett (pedig már fél óra sem volt hátra a munkaidejéből...), utána ő maga kereste telefonon a címzettemet, egyeztettek, majd két nap múlva meg is érkezett hozzá az igazi csomagom. Nekem nagyon pozitív tapasztalat volt, megnyugatató, hogy meg tudták (és érezhetően meg is akarták) oldani a problémát, szóval szerintem ne add fel a reményt, próbálkozz még, keresd őket.
Pláne, hogy ha tényleg elveszett, kártérítésre is igényt tarthatsz.
Remélem, sikerrel jársz, és hamar megkerül a csomagod! ☺️