> Gotta0414:
> > AnitaKiss55:
> > > Firkaltnyul:
> > > Jaj és én felajánlottam neki, hogy törlöm az értékelést és törölje ő is mert az ővé fröcsög a rosszindulattól... mert amit először írt negatívat hadd ne említsem meg milyen stílusban volt írva.
> > Ne foglalkozz az ilyennel, én is így jártam. Mondjuk én negatívot adtam, mert a lánnyal az időpontot egyeztettük és egyszer csak eltűnt, nem volt hajlandó válaszolni a leveleimre. Hiába ajánlottam fel neki időpontokat. Az értékelésem után egyből tudott ő is írni egy negatívat és ledegradált, pedig ő nem volt egyértelmű. Nekem is van most egy negatívom, és mivel nem mindenkitől kapok visszajelzést, a 20 pozitív mellett elég fájó az az egy. De ha valaki rámegy az adatlapomra, és az övére, láthatja, hogy nem a "vásárlónak " volt igaza.
> Ezt így elolvasva nem feltétlenül van igazad.
Szia, azóta már én is átgondoltam, és elhamarkodottan beszéltem. Túlságosan felkaptam a vizet.
Akkor maximálisan azon a véleményen voltam, hogy félreértettük egymást és ő ahelyett, hogy szólt volna, hogy hülye vagy, én így értettem amit írtam, ő inkább nem válaszolt nekem egy üzenetemre se.
Röviden annyi volt, hogy mondta, hogy egy keddi napon mikor van a munkaideje az egyik metró megállónál, mire én írtam, hogy akkor azon az időn belül egy időpontban jó lenne-e neki egy eggyel mellette lévő megállón. Én magamból indultam ki, aki a munkaidejében nyugodtan mehet elég sok helyre és ekkor szoktam megoldani az eladásaimat/vásárlásaimat is. Ezek szerint ő meg úgy értette ezt, hogy csak a munkaidején kívül jó, és úgy gondolta nem értem meg amit ír és, hogy akkor inkább hagyjuk.
Ma már úgy vagyok fele, hogy félreértés volt. Minden ember másképp gondolkozik, és ezért értettük félre az időpont megbeszélését, és másképp is reagáltuk le. Én nem értettem miért tűnt el, ő nem értette, miért nem értem meg, hogy neki mikor jó.
Mindenki tanult belőle, én is és ő is szerintem.
> Gotta0414:
> > AnitaKiss55:
> > > Firkaltnyul:
> > > Jaj és én felajánlottam neki, hogy törlöm az értékelést és törölje ő is mert az ővé fröcsög a rosszindulattól... mert amit először írt negatívat hadd ne említsem meg milyen stílusban volt írva.
> > Ne foglalkozz az ilyennel, én is így jártam. Mondjuk én negatívot adtam, mert a lánnyal az időpontot egyeztettük és egyszer csak eltűnt, nem volt hajlandó válaszolni a leveleimre. Hiába ajánlottam fel neki időpontokat. Az értékelésem után egyből tudott ő is írni egy negatívat és ledegradált, pedig ő nem volt egyértelmű. Nekem is van most egy negatívom, és mivel nem mindenkitől kapok visszajelzést, a 20 pozitív mellett elég fájó az az egy. De ha valaki rámegy az adatlapomra, és az övére, láthatja, hogy nem a "vásárlónak " volt igaza.
> Ezt így elolvasva nem feltétlenül van igazad.
Szia, azóta már én is átgondoltam, és elhamarkodottan beszéltem. Túlságosan felkaptam a vizet.
Akkor maximálisan azon a véleményen voltam, hogy félreértettük egymást és ő ahelyett, hogy szólt volna, hogy hülye vagy, én így értettem amit írtam, ő inkább nem válaszolt nekem egy üzenetemre se.
Röviden annyi volt, hogy mondta, hogy egy keddi napon mikor van a munkaideje az egyik metró megállónál, mire én írtam, hogy akkor azon az időn belül egy időpontban jó lenne-e neki egy eggyel mellette lévő megállón. Én magamból indultam ki, aki a munkaidejében nyugodtan mehet elég sok helyre és ekkor szoktam megoldani az eladásaimat/vásárlásaimat is. Ezek szerint ő meg úgy értette ezt, hogy csak a munkaidején kívül jó, és úgy gondolta nem értem meg amit ír és, hogy akkor inkább hagyjuk.
Ma már úgy vagyok fele, hogy félreértés volt. Minden ember másképp gondolkozik, és ezért értettük félre az időpont megbeszélését, és másképp is reagáltuk le. Én nem értettem miért tűnt el, ő nem értette, miért nem értem meg, hogy neki mikor jó.
Mindenki tanult belőle, én is és ő is szerintem.