Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

A gardrobcsere.hu felhasználóiról /

Mi ilyenkor a teendő szerintetek??

A vásárló elutalta a pénzt a termékért, de nem válaszol már vagy 4 napja arra az üzenetemre, melyben kérem a címet, hova küldhetem. Ilyenkor mit tehetek? Nem szeretnék csalónak tűnni, elvégre ő nem írt még címet, többszöri felszólításra sem, anélkül pedig hova küldjem... Veletek volt már ilyen?
2018 03 22
Szia Sandraclothes! Már jártam így párszor! Előfordulhat, hogy elfelejtik azt, hogy nem írtak címet és nem nézik gyakran az oldalt, mindeközben várják a csomagot. Idővel az ilyen felhasználó jelentkezik! Sajnos nem tudsz mit tenni, mint folyamatosan figyelni az oldalt, hátha ír. Esetleg írhatsz az Adminnak és elkérheted az E - mail címét, amivel beregisztrált és oda is küldhetsz egy üzenetet! : ) De Facebookon is rákereshetsz és ott is hagyhatsz egy emlékeztetőt! Remélem megoldódik a dolog! : ) Szép napot!
2018 03 22
szia! Köszi a tippeket. Remélem ír nemsokára...Ha nem mindenképp megpróbálkozom a fennt említett módszerekkel!
2018 03 22