Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

A gardrobcsere.hu felhasználóiról /

ELEGEM VAN!

Rá írok egy eladóra jelzem neki hogy minden féle képpen kell a ruha de nem is egyszer. Várom hogy leirja a számlaszámot hogy tudjak utalni, Rá három napra ír hogy 3 napig lehet foglalni nála. Át adja másnak a ruhát. Hát ne haragudjon meg senki. Nekem jó ha megveszem a ruháját vagy neki? Miért a vevő fusson az eladó után? Felfoghatatlan .
2016 08 09
Egyetértek. Az elmúlt napokban két felhasználótól is próbáltam vásárolni, de nem jött össze. Először cserére kérdeztem rá, semmit nem talált nálam, amivel persze nincs semmi gond, de mivel tetszett az általa hirdetett termék írtam, h szeretném megvenni, azóta semmi válasz. Most akkor ez hogy is van... Eddig sok kedves, segítőkész felhasználóval találkoztam, de ilyenbe még nem bomlott bele.
2016 08 09
Nem értem miért hirdetik a ruhákat az ilyenek:)
2016 08 09
Új tag vagyok...2eladótól probálok venni..de egyik sem reagál pedig fent voltak....
2016 08 09
Csak hogy a másik oldalról is megközelítsük a témát, az elmúlt egy hétben 4 ember írta azt különböző termékekre hogy mindenképp megvenné, még a napokban. Megkérdezik mikor hol vehetnék át, válaszolok, és nem hallok többet felőlük. Meg a kedvencem, aki már holnap utal egy ruháért... 6 hete, azóta is utalja :D
2016 08 09
Én már 3 napja várok egy vevőre, azt mondta ha hazaér az édesanyja a munkából lebeszéli vele mert csak ő tud utalni. Jó sokáig dolgozik szegény:/ (Óránként fent van a csaj és már írtam is egy várom a válaszod üzenetet is neki..)
2016 08 09
Tudom, hogy fura ilyet mondani, de amikor azt látom , hogy vannak becsületes és komoly szándékú vevők, mint ti, kicsit feldobódom. Ugyanis pont a múlt héten állt sorban tizenx ember egy naciért, amit feltettem. Ebből 4-el jött létre kétoldalú beszélgetés, 2 elkérte az adataimat, azóta is utal ugye, 1 nem jött el a találkozóra. Tizennégy-tizenöt vevőből egy - hát elég rossz arány.
2016 08 10
Elég ritka már. Csak nem értem olyan nehéz leírni annyit hogy bocs mégse kérem.? Volt már nekem is többször olyan, hogy küldött képeket többet mégsem tetszett, akkor megmondtam h mégsem kérem. Legalább ne várjon a semmire.. Akkor én is elvárnám ugyanezt.
2016 08 10
Én is sokszor jártam már így az oldalon. Van köszönés, van alany-állítmány-tárgy, és elköszönés, egyszóval normális megfogalmazású és hangnemű levelekben szoktam érdeklődni, de válaszra nagyon kevesen méltatnak, pedig vagy 1000x belépnek utána... Vagy elkezdődik a levelezés, és majd írja, hogy leméri és lefotózza nekem, azóta is várom... Vagy kérnek további képeket, meg leméretik velem, ugye belefeccölöm az időt-energiát, elküldöm, és nem ír vissza, legalább annyit, hogy nem jó a méret, bocs mégse... Annak idején engem máshogy neveltek, de már úgy tűnik, irtózatosan nagy generációs szakadék van itt. Még az egy utcában élő, sőt, szomszéd gyerekek-tinik is alig-alig köszönnek, ezek után sajnos nem meglepő egyesek stílusa.
2016 08 10
> lacrymosa: > Én is sokszor jártam már így az oldalon. Van köszönés, van alany-állítmány-tárgy, és elköszönés, egyszóval normális megfogalmazású és hangnemű levelekben szoktam érdeklődni, de válaszra nagyon kevesen méltatnak, pedig vagy 1000x belépnek utána... > Vagy elkezdődik a levelezés, és majd írja, hogy leméri és lefotózza nekem, azóta is várom... Vagy kérnek további képeket, meg leméretik velem, ugye belefeccölöm az időt-energiát, elküldöm, és nem ír vissza, legalább annyit, hogy nem jó a méret, bocs mégse... Annak idején engem máshogy neveltek, de már úgy tűnik, irtózatosan nagy generációs szakadék van itt. Még az egy utcában élő, sőt, szomszéd gyerekek-tinik is alig-alig köszönnek, ezek után sajnos nem meglepő egyesek stílusa. Egyetértek! Azonos cipőben járunk.
2016 08 10
Sziasztok ! Szerintem ez nem a generciós szakadèkon múlik, hanem a neveltetèsen :) Se a húgom, se èn nem vagyunk mèg nagykorúak (ketten használjuk a fiókot) ès mindig normálisan köszönünk itt az oldalon is ès az utcán is (faluban èlünk) ès szerintem normálisan össze is tudunk rakni egy mondatot :)😌😌😌
2016 08 10
Szerencsére vannak még normális emberek. :-) Sok múlik a nevelésen is, vagy inkább a nem nevelésen. Olyan, mintha a boltban kosárral a kezemben, egyszerűen levegőnek néznének. Senki sem menne vissza ilyen boltba, ha így bánnának vele. Alapnak kéne lenni, hogy (akár kitalált kifogással) válaszra méltatnánk egymást. Pl.: Másnak foglalom, jönnének érte, vagy azt olvasta a horoszkópban, hogy pont nekem ne adja el... :-)
2016 08 10
Köszönöm szépen az előttem íróknak!!!!! Köszönöm,h részletesen leírtátok hogyan is zajlik egy normál kommunikáció! Ahhoz már teljesen hozzászoktam,h érdeklődik valaki, akár egy üres ide vele üziben , akár egy helló megvan még.. készségesen válaszolok mindenkinek, aztán itt meg is áll a folyamat, különösen nem dühít, de azért nem tart sokból megírni,h köszi,de nem kérem. Sajnos most már ezt is kezdem megtapasztalni,h ha vásárolni szeretnék akkor nem igazán jön válasz. Azt is teljesen megértem,h nem mindenki ér rá azonnal válaszolni, nincs is ezzel baj, hiszen van élete az embereknek, de hogy egy hétig nem ír vissza és közben látom,h aktív a profilja az már gáz,h finoman fogalmazzak. Szóval köszi a téma feldobást :") . Mindenkinek kommunikatív, kedves vásárlókat/eladókat kívánok.
2016 08 10
Igen, én sem értem, ezek szerint nem is akar igazán eladni az, aki válaszra se méltatja az embert. Pedig neki lenne jó, mert lehet, hogy elvinnék a termékét. Mindenesetre, ha az életben turkálót nyitna valaki ilyen hozzáállással, akkor hamar lehúzhatná a rolót... Nekem már az olyan bolt sem szokott tetszeni, ahol belépek, köszönök, s nem köszönnek vissza. Mert előfordul sajnos. Másik véglet, mikor mindenáron rám akarnak tukmálni valamit, s agyondicsérik a cuccot, meg körülugrálnak, na az sem éppen jó, ahogy a hallgatás sem. :-)
2016 08 10
> lacrymosa: > Igen, én sem értem, ezek szerint nem is akar igazán eladni az, aki válaszra se méltatja az embert. Pedig neki lenne jó, mert lehet, hogy elvinnék a termékét. Mindenesetre, ha az életben turkálót nyitna valaki ilyen hozzáállással, akkor hamar lehúzhatná a rolót... > Nekem már az olyan bolt sem szokott tetszeni, ahol belépek, köszönök, s nem köszönnek vissza. Mert előfordul sajnos. Másik véglet, mikor mindenáron rám akarnak tukmálni valamit, s agyondicsérik a cuccot, meg körülugrálnak, na az sem éppen jó, ahogy a hallgatás sem. :-) Ahelyett,h egyre népszerűbbé vélna ez az oldal,ehelyett,mondhatni napról-napra egye szánalmasabbá válik! Amikkel a gardróbcsere : fel tudmutatni : bunkó,kretén felhasználók, rengeteg csalóval, és persze a pocsék karbantartás. Az üzenetrendszer egyenesen katasztrófális,a felhasználók utolsó bejelentkezése funkció is igen sűrűn hajlomos bedilizni/megkergülni,ez a funkció is inkább 10 élpés visszafelé a gardróbcserén,minthogy előrefelé fejlődne,és jobb és jobb lenne! A szánalmas értékelésrendszer meg....úgy veszem észre,h a felhasználók egymás lejáratására használják. Na meg tegnap is kb tizedszerre volt hajlandó beengedni a fiókomba a gardróbcsere,mivel nincs megfelelően karbantartva az oldal és nem hajladó eltárolni az adatokat,így időnkét megbolondul és nem hajlandó még helyes e-mail & jelszó többszöri bevitele után sem beengedni felhasználót a saját fiókjába,ami irtó gáz a gardróbcserére nézve! Legalábbis szerintem. Csak azt nem értem,minek az admin,ha nincs karbantartva az oldal???
2016 08 10
1 2