Tudjátok, én nagyon ritkán adok negatívot (tényleg csak akkor adtam, ha cserével átvertek), de kezd betelni a pohár. Azokra a felhasználókra gondolok, akik szeretnének egy terméket, megbeszéljük a küldés módját, elküldöm a számlaszámot, és eltűnnek...mikor pár nap múlva írok neki, hogy mégsem szeretnéd? 1 mondatot nem tud odapökni, hogy kösz, nem. Jogos lenne a negatív? Legközelebb jobban figyelne? Vagy visszájára sülne el, elmenne a kedve az egésztől, és hagyná a gardróbot a francba?
Tudjátok, én nagyon ritkán adok negatívot (tényleg csak akkor adtam, ha cserével átvertek), de kezd betelni a pohár. Azokra a felhasználókra gondolok, akik szeretnének egy terméket, megbeszéljük a küldés módját, elküldöm a számlaszámot, és eltűnnek...mikor pár nap múlva írok neki, hogy mégsem szeretnéd? 1 mondatot nem tud odapökni, hogy kösz, nem. Jogos lenne a negatív? Legközelebb jobban figyelne? Vagy visszájára sülne el, elmenne a kedve az egésztől, és hagyná a gardróbot a francba?