Profilom Beállítások Visszajelzés Beszélgetések Kedvencek Kijelentkezés

Fórumok /

A felhasználók számítanak /

A gardrobcsere.hu felhasználóiról /

Vevőértékelés

Miután előre utal a vevő, miért nem kap automatikusan pozitív értékelést? Én automatikusan adok, amint a számlámon a pénz! De másnak úgy kell könyörögni!
2019 09 27
Szokd meg, valakiből úgy kell kikönyörögni, hogy írjon már pár szavas értékelést! Én a bemutatkozásban is leírtam, ha egy hét múlva sem viszonozzák a visszajelzésem, akkor kitörlöm azt, amit én adtam.
2019 09 27
Egyre kevesebb ember akar visszajelzést írni ... Szó szerint kérni kell,hogy legyen már kedves..
2019 09 27
Hát igen, pedig alapnak kéne lennie.
2019 09 27
Viszont nemrég jártam úgy, hogy cseréltem valakivel. Rám írt cserére én meg kerestem nála olyat ami jó lehet. Aznap ahogy megbeszéltük fel is adtam a termékem. Ő miután megkapta írt is egyből pozitív visszajelzést nekem, eddig szuper. Viszont pár napra rá ahogy én is megkaptam a terméket írtam neki tök normálisan hogy tudott-e róla hogy hibás amit küldött, részletesen leírtam hogy hány lyukat és egy nagy szálfelfutást találtam a ruhán, és hogy én így nem írnék visszajelzést hisz nem azt kaptam ami a hirdetésben szerepelt (egy hibátlannak! feltüntetett ruha), de rontani nem szeretném a boltját mivel voltak pozitív visszajelzései. Erre még ő volt felháborodva, meg különben is az ő terméke márkásabb az enyémhez képest és hogy az övé ráadásul 500 ft-al több is (ezzel kb burkoltan kifejtette hogy még ő volt a jó fej), de hogy oké akkor törli az értékelést amit nekem írt. Igazából ez tök gyerekes szerintem és nem fair, mivel én azt küldtem ami a hirdetésben szerepelt a leírásnak megfelelően, hamar postára is adtam, míg ő egy árva szót se szólt hogy bármi baja lenne a ruhának. Miután elküldtem a fotókat neki, és megírtam hogy nem értem a felháborodását, hisz itt én lettem átverve, és egy bocsánatkérés jól esett volna és így jobb szájízzel le tudtam volna zárni ezt a cserét, de persze erre azóta se reagált. Én gyakorlatilag kaptam egy márkás szart (hiába rensix) amit nem tudok hordani mert nekem ciki lyukas szálfelfutásos ruhát felvennem még ha márkás is, hisz nekem ez így igénytelen, ő meg vígan hordja az én hibátlan kb sosem hordott terranova disney-s pulcsim.
2019 09 27
És még én akartam jó fej lenni, hogy nem írok negatívat neki. Sőt ha írtam volna akkor nem csak hogy törli a pozitívat, hanem tuti bosszúból egyből írt volna helyette egy negatívat. Annyi itt az éretlen, meg "leszarom" típusú eladó meg vevő hogy hihetetlen. Ja és ez az eset után 100x meggondolom hogy cseréljek-e egyáltalán bárkivel is, hisz ennyit ér a 30 körüli pozitív... Bocsi kicsit elkanyarintottam a témát :D
2019 09 27
Teljesen megértelek.... Lehet egy semleges értékelés keretében ezt leírtam volna..
2019 09 28
> pbm1987: > Teljesen megértelek.... > Lehet egy semleges értékelés keretében ezt leírtam volna.. Én is gondolkodtam rajta, de nem éri meg, mert amilyen gyerekes viselkedést tanúsított biztos írt volna egy negatívat viszonzásul a semlegesre is... Meg lezártam ennyivel, hogy buktam a dolgot, nincs értelme tovább húzni az egészet és idegesíteni magam.
2019 09 28
Sziasztok, 2 értékelést kellene írnom, de nem tudom hogyan kell! Egyszer már sikerült, de most nem megy! Köszi előre is a segítséget! :)
2019 10 09
> AndieVincze: > Sziasztok, > 2 értékelést kellene írnom, de nem tudom hogyan kell! Egyszer már sikerült, de most nem megy! > Köszi előre is a segítséget! :) Szia! Menj rá az illető profiljára, a képe alatt a "pozitív visszajelzés"-re kattints, ott látod ugye amiket eddig írtak mint eladóról, vevőről, ezzel egy sorban van egy rózsaszín kockába, hogy "írj visszajelzést", erre rákattintasz és onnan szerintem már sima ügy. (: Remélem tudtam segíteni.
2019 10 09
Ezzel mostanában annyiszor találkozom,de eladói szempontból is.Vagy 5 értékelésem van függőben.Privátban ráerősítenek hogy mennyire örülnek a termékeknek és utána értékelés sehol.De előfordult már hogy kértem és még úgy se.Én komolyan nem értem,mert a 3 év alatt amióta az oldalon vagyok ez mindig automatikus volt,hiszen az új vásárlók is ez alapján dönthetnek rólunk,ez most már miért nem működik? :(
2019 10 18